Zalogowany jako: .   Wyloguj się

Powitanie i podpis w e-mailu

Czy powinniśmy podpisywać się pod e-mailem przekierowanym do innego odbiorcy? Jak stworzyć domyślny podpis? Czy dołączenie powitania jest niezbędne za każdym razem, kiedy wysyłamy wiadomość?

Nieznane

Podczas wysyłania e-maila nie zapominajmy o odpowiednim powitaniu. Jeśli piszemy do kogoś kolejny raz w danym dniu, możemy rozpocząć list słowami: Witam ponownie.

Nie zapominajmy również o podpisywaniu się pod wiadomością, niezależnie od tego, czy jest ona pierwsza czy trzecia w danym dniu, czy jest to e-mail napisany bezpośrednio do danego odbiorcy czy przekierowany do kogoś innego. Kiedy podpisujemy się pod każdą wiadomością, osoba, do której trafi ona na końcu będzie mogła bez problemu prześledzić drogę, jaką przebyła.

Domyślny podpis

Jeśli jednak mimo starań zdarza nam się zapominać o podpisie, możemy stworzyć podpis domyślny. Funkcję taką posiada prawie każdy program pocztowy. Podpis domyślny dołączany jest automatycznie pod każdą wiadomością, którą wysyłamy. Może on zawierać nasze imię i nazwisko, nazwę stanowiska oraz firmy, adres tel. a także e-mail.

Paulina Nowak-Kowalska
Specjalista ds. sprzedaży
PkIMM&Gopp
paulina.nowak-kowalska@PkIMMgopp.com

Jeżeli bardzo chcemy wyróżnić nasz podpis, możemy go ozdobić elementami graficznymi, np. ramką.


Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!

Jak rozpoznać zapalenie wyrostka robaczkowego? [video]

Chcesz skomentować artykuł? lub wypowiedz się jako gość:

Autor:
Komentarz:
Liczba komentarzy: 3
dodano: 17:11 2010-10-26 przez: ~Krulik (83.12.*.*)
W przypadku spółek zarejestrowanych w KRS, czyli najczęściej z o.o. lub S.A. Musi być informacja o nr wpisu do KRS, wartości kapitału zakładowego i informacji o sądzie rejestracyjnym, dodatkowo oczywiście adres spółki
dodano: 09:23 2010-04-19 przez: ~Leszek (195.47.*.*)
Nie ma ustawy regulującej wszystkim sposobu tworzenia czy używania sygnaturki w korespondencji służbowej. Bez przesady - nie oczekujmy, że coś takiego stworzą, bo potem ktoś poprosi o ustawę regulująca w którą stronę należy się czesać (służbowo).
dodano: 11:11 2010-02-02 przez: ~Maja (83.17.*.*)
Czy przypadkiem nie ma ustawy regulującej dane obowiązujące w służbowej korespondencji e-mail wychodzącej z firmy?
 

Zobacz także:

 
 
Zamów darmowy newsletter